Przegląd zimowy Ambrogio Robot
Skrót informacji
Skorzystaj z przeglądu zimowego swojego robota koszącego Ambrogio Robot
1. Zamów przegląd przez formularz
Do 20 października, zamów przegląd zimowy przez formularz. W tym celu kliknij link na dole strony. 2. Przygotuj robota na serwis.
Jeśli korzystasz z pakietu z czyszczeniem (ELITE), nie musisz czyścić robota przed oddaniem go do serwisu. Jeśli wybrałeś pakiet bez czyszczenia (BASIC, DELUXE), musisz dokładnie wyczyścić robota przed dostarczeniem go do serwisu. Umyj korpus robota, wyczyść koła, usuń całą zalegającą trawę i inne zanieczyszczenia z robota oraz jego podwozia. Jeśli oddasz brudnego robota, zostanie naliczona opłata za czyszczenie. Pamiętaj, że robota nie można myć wodą, a jego zalanie skutkuje utratą gwarancji! 3. Oddaj kosiarkę do serwisu. Jeśli wybrałeś odbiór przez serwis (pakiety DELUXE oraz ELITE), poczekaj na nasz kontakt w celu odbioru robota (odbieramy do końca listopada). Jeśli samodzielnie dostarczysz robota, przywieź go lub wyślij kurierem do naszego serwisu (przed 15 listopada): Traffka Serwis Ambrogio Robot ul. Potockiego 47, 38-423 Łężany 4. Zapłać za usługę Po wypełnieniu i przesłaniu formularza, wystawimy i prześlemy fakturę proforma za przegląd. Po opłaceniu faktury, przystąpimy do wykonania usługi. Jeśli podczas przeglądu, wykryjemy usterkę lub uznamy za konieczną wymianę lub naprawę któregoś podzespołu, skontaktujemy się z Państwem w celu akceptacji kosztorysu naprawy i wystawimy osobną fakturę za naprawę/wymianę części (nie dotyczy wymian/napraw objętych gwarancją producenta). 5. Czekaj na wiosnę :-) My też będziemy na nią czekać, opiekując się Twoim robotem. Po zakończeniu serwisu skontaktujemy się z Tobą w celu zwrotu urządzenia. UWAGA!
|